torsdag 23. april 2009

19. Natta kaller.

Samme året skulle musikkbladet Mute lage en spesialutgivelse, hvor en del serietegnere ble spurt om å lage serieversjon av en av sine favorittlåter. Etter noget kval valgte jeg The Night Is Calling med The Lords Of The New Church. Lords' til tider dystre musikk er av en helt egen rase, men har røtter i pønk og psychobilly. Sjekk dem ut, for eksempel på Spotify.

Og, for å være enda mer internettete...

Mine fem favorittband gjennom tidene:

1. The Clash
2. The Lords Of The New Church
3. The Who
4. Steely Dan
5. Yes

Okay, dette har jeg ikke gjort før, og kommer neppe til å gjøre det igjen, for nå føler jeg meg som en forræder mot Nirvana og Stray Cats og Alice In Chains og Police og Beatles og The Band og Pearl Jam og...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar