tirsdag 26. mai 2009

43. Inn i det ville.

Av og til, særlig når postkassa buler av vinduskonvolutter, frister fotsporene til Alexander Supertramp.

Dette var hva han kalte seg selv, Christopher Johnson McCandless, etter at han sa farvel til sivilisasjonen i 1990. Historien hans ble senere fortalt i boka og filmen "Into The Wild," mest på grunn av at Superboms døde i villmarken i '94. Så når jeg snakker om fotsporene hans mener jeg ikke i form av å dra ut i skogen for å dø, men bare pakke sekk og sovepose, fiskestang og kniv, og dra til skogs, for aldri å vende tilbake til menneskenes kjipe, pengestyrte verden. Bare fornuften holder meg tilbake, og den er ikke akkurat min største superkraft.

Dersom bloggingen min plutselig skulle stanse en vakker dag, vær vennlig å late som du ikke vet noe, okay?...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar